03 december 2006

Bäse-titt

Igår var jag och tittade på Caroline och Mattias lilla bäse. Han har fortfarande inget namn men det är väl på gång med något. Han var så söt så att det var nästan att man blev lite, men bara lite, barnsugen. Hade varit och storshoppat till "den" på Polarn och Pyret och på HM. Finns ju såå söta saker.

Har annars varit en lugn och skön helg på jobbet, har t.o.m. hunnit baka en kladdkaka. Har aldrig tidigare varit med om något liknande. Ska snart kila hem och sussa nu, jobbar imorgon också.

Dagens skryt: Bakjouren kom upp till avdelningen ikväll för att titta på en patient och sa då att han hade hört att jag skulle sluta, detta tyckte han var en stor förlust och att jag var omtalad bland läkarna för att vara en jätteduktig syrra....

Oj oj oj, dra mig baklänges....det där lär jag leva hur länge som helst....

/Helena