21 november 2006

Nytt favvo-program


Jag som brukar blogga om mitt favvo-program Lost, har nu hittat ett nytt program att blogga om, nämnligen Bonde söker fru. Såå otroligt roligt, sånt program som man verkligen mår bra av. Andreas med sin östgötska dialekt är ju bara så rolig, för att inte tala om Marcus härliga småländska..

Imorgon missar jag dessvärre programmet pga heldagskonferens på jobbet. Vi ska ha föreläsningar och bowling. Dessutom missar jag ju trots allt det bästa programmet av alla - lost. Ja ja.. Tv är väl inte allt.

/ Helena

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Helli o Henrik! Kul att läsa er blogg. Håller med dig Helena att det är ett småcharmigt program... Ha det bra!

fredag, 24 november, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hej! Vad kul att läsa er blogg.. har försökt ta igen allt jag har missat... Ha det bra!/Ingrid

söndag, 26 november, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home