12 november 2007

Fraktur?


Idag har jag så ont i mina ben. Jag och Henrik gick nämligen en hurtig promenad i IKHP igår och jag hade kanske inte de mest lämpliga skorna. Snö var det också. Helt plötsligt ramlade jag pladask och slog i mitt högra knä. Samtidigt sträckte jag musklerna i låren. Kära nån... måste sett roligt ut. Jag tänkte att nu har jag nog ådragit mig en tibiakondylfraktur av värsta sorten och måste ligga på avdelningen där jag jobbar, i en fyrbädds-sal bara för att göra det extra hemskt. Men som tur var gick det bra och jag har som sagt bara lite allmänt ont i låren idag.

Vi hade under samma promenad diskuterat bloggens återkomst och Henrik sa efter fallet: Bloggmaterial Älskling, bloggmaterial...

/Helena

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hu så hemskt. Tur att du slapp bli patient på din egen avd.
G-B

måndag, 12 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

Välkomna tillbaka till bloggen. Vi har saknat den. Gå nu försiktigt i snön. Henrik, det blir jul fast man inte julstädar. Jag vet.
Vi i Malmö

måndag, 12 november, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home