30 juli 2007

Dagledighetsaktiviteter


Idag har jag haft en typisk ledig dag efter min hårda jobbhelg. Har nämligen ägnat mig åt storstädning i lägenheten. Dammat, dammsugit, svabbat, tvättat, lagat mat. Ja det var nog allt. Jag är inte det minsta bitter över att behöva ägna min lediga dag åt sådana här sysslor... inte alls. Denna veckan består annars mest av jobb och laddning inför lördagens stora händelse, Jessicas och Thomas bröllop! Ska bli så roligt! Nästan lite nervöst roligt.
Nu ska jag nog hänga upp min tvätt. Hej svejs!
/Helena

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos

tisdag, 31 juli, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home