17 juni 2007

Möhippa

Jessica sjunger inför publik
En snäll herre låter Jessica klippa tvättråd i hans kalsonger
Trevligt och smarrig mat på restaurnag i Hässleholm
Blå och fin på badhus

Det där hemliga äventyret som jag skrev att jag skulle göra nu helgen var en möhippa för Henriks syster Jessica. Allt blev mycket lyckat och det var en härlig dag. Hon fick ju göra en hel del obehagliga saker och jag börjar så smått fundera på om jag också kommer råka ut för något sådant påhitt som en möhippa. Är det liksom obligatoriskt? Om någon av mina kära läsare har något sådant i kikaren kan jag redan nu säga att jag inte gillar några som helst äventyrliga saker såsom vattenskidor, klättring, bungy-jump, berg och dalbanor, alla övriga karuseller, hopp från trampoliner samt bollsporter mm. Så, då vet ni.
Ovan ser ni lite bilder på en söt Jessica.
/Helena

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

en anonym blogg läsare vill bara understryka att man inte får ha några som helst synpunkter på vad som kommer att ske vid en eventuell möhippa. Det är så reglerna är, gullet.

PS
DS

måndag, 18 juni, 2007  
Anonymous Anonym said...

Oj, jag som trodde man kunde ha vissa önskemål. /Helena

måndag, 18 juni, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home