30 mars 2007

Kulturell

Denna veckan har vi verkligen hunnit vara hög-kulturella. I onsdags var vi på Fjälllstugan och lyssnade på Monika Borrfors som sjöng Monika Zetterlund - låtar. Det var Henriks födelsedagspresent från Mamma och Stigge. Vi sänke medelåldern med x antal år... Henrik tyckte det var bra men jag tyckte alla låtar lät likadant och var tvungen att gå ut innan det var slut för jag fick panik i benen, det höll liksom på 2.5 timmar. Det är ju inte normalt.

Ikväll ska jag, lena och Ola på Thomas Andersson Wij. Har inte alls hört honom mycket, men han lär vara bra. Henrik ska ha genrep inför en stor blåskonsert på söndag. Tycker att jag har varit tillräckligt kulturell i veckan så jag hoppar nog över blåskonserten.. Dessutom är jag ju inte jätteförtjust i den typen av instrument.

/Helena