30 mars 2007

Översköterska

Nu har jag äntligen knegat klart alla mina 7 dagar, puh alltså! Har haft hand om ett gäng supersöta gubbar, alla födda på 20-talet.

En av dem har fått för sig att jag är någon slags översköterska på avdelningen, har försökt förklara att så inte är fallet, men han tror inte på mig. Idag t ex satte en nål på honom som sedan slutade att fungera och jag var tvungen att sätta en ny, detta vågade han knappt inte säga till mig utan sa till en undersköterska. Samtidigt som han sa att " nu blir hon inte glad på mig, översköterskan" och menade mig... kära nån alltså. Måste ha världens pondus.. :)

/Helena

1 Comments:

Blogger Julia said...

haha :) Jag kan tänka mig hur su styr o ställer. Och jag är säker på att du är bäst av alla.

måndag, 02 april, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home