04 februari 2007

Söndag

Jenny och Pinge, alltid lika fräscha
Thomas och Jessica myser i varsin hård lamino

Vad en helg går snabbt! Nu är det söndag eftermiddag och det känns inte längesen man gick från jobbet i fredags. Helgen har varit bra, förutom att jag har haft så svinandes ont i halsen och känner mig nu känner jag mig sjuk. Nu har jag till råga på allt tappat rösten. Skönt kanske för Henrik att få lite lugn och ro.. :)

Igår var vi på melodifestivalen och det var verkligen festlig och det var häftigt att vara där live. Men man såg nog egentligen lika bra hemma på tv...

Jessica och Thomas har förgyllt vår tillvaro i helgen, mycket trevligt. Idag blev det söndagmiddag med Jenny och Pinge, lika trevligt det också.

Nu är det nog suss-dags och kureringsläge. Är som tur är ledig imorgon. Skulle tränat på Friskis, men det får nog vara.

/Helena

5 Comments:

Blogger Julia said...

antar att det inte uppskattas om jag kommenterar friskis-grejen? :)

söndag, 04 februari, 2007  
Blogger Julia said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

söndag, 04 februari, 2007  
Blogger Helena och Henrik said...

nepp, uno det uppskattas icke... :)

tisdag, 06 februari, 2007  
Anonymous Anonym said...

Tack för en kul och mysig helg!

Kram J&T

lördag, 10 februari, 2007  
Blogger Helena och Henrik said...

Tack själva, Jessica o Thomas!!

söndag, 11 februari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home