17 januari 2007

Ny hobby

Jag har kommit på att jag har en ny hobby, nämligen att åka och handla på ICA Maxi. Kan verkligen se fram emot att åka dit och när jag väl är där kan jag gå runt och strosa i timmar. Idag på förmiddagen var jag där, och det var mest jag och pensionärer. Folk är väl inte lediga vid den tiden en onsdag.

Nu ska jag laga en nyttig lunch med kycklingfilé och soltorkade tomater innehållande 600 kcal, vilket är exakt vad min lunch ska innehålla. Ett evigt räknande...pust!

/Helena

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej helli...altså,rysligt vad dina vuxenpoäng stiger i höjden..å du står för det oxå.. ica maxi + stavar! jösses..du e sötast ..=) kram lenix

torsdag, 18 januari, 2007  
Blogger Helena och Henrik said...

jajemänsan... vuxenpoängen bara rasar in.. :) Nej, jix, du är sötast! Tycker du ska köpa stavar och promenixa med mig. Kram

lördag, 20 januari, 2007  
Blogger Helena och Henrik said...

psst förrsten, sååå kul med kommentarer! Borde fler ta efter :)

lördag, 20 januari, 2007  
Anonymous Anonym said...

aldrig i livet..=)du vet vad jag tycker om sådant. tacka vet jag action sporter..kram!

söndag, 21 januari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home