22 maj 2006

Ledig

Jaha, då var det måndag och jag är ledig. Så skönt så! Helgen på jobbet var lugn och bra. Idag ska jag bara göra trevliga saker och inga husliga saker. Jag ska träffa Ulli och Kristin på lunch i gamla stan, sen ska jag försöka hitta några kläder att ha på Frida och Jonas bröllop på pingstafton. Det är ju inte det lättaste! Men jag tycker jag börjar få lite rutin på det efter alla bröllop senaste året.

I helgen som kommer ska vi iväg ett helt gäng till Oskarshamn. Det är vår kompis Patrik som har en sommarstuga där. Vi blir ungefär 15 stycken. Jag och Caroline har blivit ansvariga för att planera maten, så ikväll ska vi försöka slänga ihop en meny för hela helgen. Svårt att beräkna mat för så många! Men det ska väl gå bra.

/Helena

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gos

tisdag, 30 maj, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home