17 maj 2006

Jobb och jobb


Är nyss hemkommen från jobbet och jag har haft en ganska bra dag. Det var det gamla vanliga, dropp, mediciner, nålar och blod. Min student börjar jag få riktigt bra nytta av nu, hon är jätteduktig. Bra att ha nån att köra lite med, som kan ta alla blodtryck och andra tråkiga saker..

Jag har haft hand om en så söt patient idag som var 86 år och pigg som en nötkärna. Hon hade en särbo som hon bodde med på helgerna och åkte på resor med. Denna särbon var också hennes kusin. Var inte det lite konstigt? Han kom i eftermiddags med en bukett rosor till patienten och var lika söt han.

Ikväll är det dags för LOST igen! Lyckan är naturligtvis total. Vi ska till Karl och Erika och kolla på det, vi har ju en LOST-klubb tillsammans nämnligen.. ;)

/Helena

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej!
Nu har jag hittat hit! Kul att ni har en blogg! Det är perfekt när jag inte har något att göra på jobbet och gå in och läsa lite om era liv. Kul med så många bilder!
Kram
Bella

torsdag, 18 maj, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home